Kontingent

Der betales lovpligtigt kontingent til Grundejerforeningen Romerriget. Kontingentet betales fra den dato, hvor du bliver grundejer, ikke fra den dato, hvor huset tilflyttes eller evt. nybyggeri meldes færdigt.

Det er dit ansvar som grundejer at sikre indmeldelse i foreningen ved at aflevere kontakt oplysninger til dataansvarlig og kasserer:

Kontingent udgør pt. kr. 1.400 pr. halvår og skal betales 1/1 (evt. primo januar) og 1/7. Indbetaling kan ske på en af følgende måder:

Bankoverførsel

Kontingentet kan betales via bankoverførsel til 7045 1606670 (Sydbank). Notér, hvilken adresse det drejer sig om!

Indbetalingskort / betalingsservice

I kan få tilsendt et indbetalingskort på den e-mail adresse, I har opgivet ved indmelding. Dette indbetalingskort kan tilmeldes betalingsservice.

Frister for indmeldelse:

• For at modtage opkrævning til 1/1: senest 19/12 året før.
  • For at modtage opkrævning til 1/7: senest 19/6.

Frister for betaling (der påløber rykkergebyr efter 1. rykker fremover):

• Forfaldsdato for kontingent 1. halvår er jo selvfølgelig 1/1, men absolut seneste indbetalingsdato er 1/2.
  • Forfaldsdato for kontingent 2. halvår er jo selvfølgelig 1/7, men absolut seneste indbetalingsdato er 1/8.

Husk, når du modtager første indbetalingskort, skal det først betales manuelt og derefter evt. tilmeldes  til BS. Det er ikke nok kun at tilmelde til BS.

Kontakt oplysninger kan afleveres i en lukket kuvert, mrk. “Grundejerforening” hos kassereren (p.t. Romervej 8) eller sendes i en email til kasserer@gf-romerriget.dk.

Hvis ikke I får tilsendt et indbetalingskort (og gerne vil have det), så kontakt kasserer@gf-romerriget.dk.